Kolejové pohony, a.s.
REGON: 01627465
Każda instalacja linowych urządzeń przetokowych jest w dużej mierze specyficzna i często wymaga . Z biegiem czasu zaistniała coraz większa potrzeba uzupełnienia przeciągarki w specjalne urządzenia, które pomagają spełnić wymogi ruchu i oczekiwania użytkowników.
Do obsługi wagonów na wywrotnicach obrotowych konieczne było zaprojektowanie manipulatora, który chwytałby, ustawiał, a następnie dynamicznie wypychał wagon bezpośrednio z wywrotnicy po jego opróżnieniu.
Aby zabezpieczyć wagon lub skład przed ruchem, zaprojektowaliśmy elektromechaniczny płoz hamulcowy, który eliminuje konieczność obecności manewrowego na torze. Można nim sterować zdalnie lub w trybie automatycznym.
Mechanizm blokujący wagony sciska koła podwozia wagonu nieruchomego, gdy jest to konieczne, zabezpieczając go w ten sposób przed przemieszczaniem się. Stosuje się go w miejscach, w których przeciągarka musi tymczasowo zwolnić wagon, aby móc przejechać w inne miejsce.
Czujnik kołowy KS-01 służy do przesyłania informacji - sygnału o przejechaniu zestawu kołowego taboru w miejscu zamontowania czujnika. Czujnik montowany jest na wewnętrznej stronie toru, do stopki szyny, pomiędzy dwoma podkładami.
Czujnik kołowy KS-01 służy do przesyłania informacji - sygnału o przejechaniu zestawu kołowego taboru w miejscu zamontowania czujnika. Czujnik montowany jest na zewnętrznej stronie toru, do stopki szyny, pomiędzy dwoma podkładami.